Krivka záujmu o zákazníka spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

Autor: Róbert Pakan | 13.10.2011 o 15:42 | (upravené 13.10.2011 o 15:54) Karma článku: 22,46 | Prečítané:  6580x

Je až neuveriteľné, absurdné a dych vyrážajúce, ako sa taký veľký gigant ako je spoločnosť Orange, chová k svojím verným zákazníkom. Áno, práve k verným zákazníkom, ktorých by si mal vážiť, že pri ňom ostávajú, ako napríklad ja, už vyše 10 rokov, sa chová macošsky.

Krivka záujmu o zákaznika spoločnosti Orange Slovensko sa dá aj graficky znázorniť. Môžete si všimnúť, že tesne po podpise zmluvy ma krivka tvar konštantný, pohybuje sa na úrovni záujmu, posielania faktúr a totálnej ignorácie zákazníka. To je tá úroveň, keď na pobočke čakáte hodinu, kým sa dostanete na rad. Je to tá úroveň, že keď nastane problém a vy pošlete spoločnosti podnet alebo reklamáciu, tak Vám zaručene volajú drzí pracovníci. V mojom prípade to bola jedna drzá pracovníčka, pre ktorú nič nebolo možné.

Začnime pekne po poriadku. Róbert (to som ja) posielal spoločnosti Orange Slovensko a.s. 19.6., podnet na prehodnotenie faktúry, pretože si spoločnosť Orange Slovensko vyfaktúrovala krásnych 126 EUR. Myslím si, že suma 126 EUR je dosť vysoká na to, aby si človek nárokoval na jej prehodnotenie vzhľadom na to, že môj telefón je využívaný len čisto na osobné účely.

Na to mi volala už spomínaná drzá pracovníčka spoločnosti Orange Slovensko a.s., ktorá mi veľmi ostro vysvetlila, že to jednoducho zaplatiť musím a ak chcem môžem podať reklamáciu. Spoločnosti Orange Slovensko a.s., som faktúru zaplatil a reklamáciu som podal elektornicky 21.6.2011. Táto reklamácia však ostala nepovšimnutá a dodnes sa mi k nej nevyjadrili. Posielal som ju na email info@orange.sk (ktorý vraj už nefunguje, čo je ale zaujímavé, pretože ho stále majú uvedený na ich webovej stránke a tiež som reklamáciu posielal na email sluzby@orange.sk.

Stále sa na našej krivky záujmu o zákaznika nachádzame na úrovni posielania faktúr a neriešenia veci.

Ak sa posunieme v čase t do októbra 2011, čiže do súčasnosti a len jeden mesiac pred skončením mojej viazanosti, nestačili by ste sa čudovať, ako krivka záujmu o mňa ako o zákazníka rastie. Už mi volali trikrát.

Najnovšie mi ponúkali zvýhodnený paušál. Na čo sa Róbert ozval, že by si, ale oni mohli najprv vyriešiť svoje nezrovnalosti so mnou ešte z júna 2011.

A predstavte si, ono to išlo. O 5 minút bola moja reklamácia vybavená a už som mal skoro vystavený DOBROPIS (dobropis – uznanie reklamácie alebo storno faktúry).

Skoro...

Jedinou podmienkou vystavenia DOBROPISU k mojej faktúre bolo, že podpíšem a predĺžim si viazanosť v spoločnosti Orange Slovensko a.s..

Nemyslím si, vlastne som si tým istý, že zákon č. 250/2007 - Zákon o ochrane spotrebiteľa žiadnu takúto klauzulu nepozná. Takže ak chce spoločnosť Orange vystavovať dobropis k mojej faktúre, mala by tak urobiť v rámci uznania reklamácie a nie vydierať ním zákazníka, len aby si ho udržala, tak ako sa to stalo mne.

Som šťastný, že čochvíľa už nebudem musieť byť zákazníkom tejto spoločnosti.

Moja úcta.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Technic sa nedá naučiť. Ako sa učiteľ stal dizajnérom Lega

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

SVET

Výbuchy po futbalovom zápase v Istanbule zabili 29 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.


Už ste čítali?